Контакт-центр 0342-591-104
 
Контакт-центр 0342-591-104
07.11.2016 / 13:06
Звернення громадян
ПАТ «Івано-Франківськгаз» - це велика енергетична компанія, яка обслуговує понад 6 тисяч юридичних та 400 тисяч фізичних споживачів. Тому робота товариства передусім спрямована на підвищення якості надання послуг. І нам важлива Ваша думка щодо діяльності нашого підприємства.

Порядок подання, розгляд та відповідь на пропозиції, заяви чи скарги (надалі звернення) регламентуються законом України «Про звернення громадян».

Вимоги до звернень

  • У зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання заявника, викладено суть порушеного питання,зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Анонімні листи, відповідно до закону України «Про звернення громадян», не розглядаються.
  • Письмове звернення  повинно  бути  підписано  заявником (заявниками) із зазначенням дати.

Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями не пізніше як через 10 днів від дня його надходження.

Форми звернень

Терміни розгляду звернень

Процедура досудового врегулювання спорів