Контакт-центр (0342) 591-104
 
Контакт-центр (0342) 591-104

Новини

14.12.2018 / 10:18

З початку року аварійники "Івано-Франківськгазу" опрацювали 19,7 тис. викликів

За 11 місяців поточного року на адресу аварійно-диспетчерської служби ПАТ «Івано-Франківськгаз» надійшло 19,7 тис. викликів різного рівня небезпеки. В середньому за добу екстрена служба відпрацьовує від 50 до 160 заявок, залежно від пори року.
Основними причинами звернень серед споживачів Прикарпаття є витоки газу Основними причинами звернень серед споживачів Прикарпаття є витоки газу ФОТО: ПАТ "Івано-Франківськгаз"

Основними причинами звернень серед споживачів Прикарпаття є витоки газу, що становить майже 90% від усіх заявок. Решта викликів пов’язані  з механічними пошкодженнями та несправністю газових приладів і обладнання.

 «Найбільше викликів надходить в опалювальний сезон. До прикладу, якщо в теплий період є близько 13 тис. заявок, то взимку їх кількість зростає на 28%.  Це зумовлено насамперед самовільним встановленням споживачами газових приладів для обігріву приміщень, втручанням в конструкцію системи газопостачання та газових приладів, а також їх неналежний технічний стан», - говорить головний інженер ПАТ «Івано-Франківськгаз» Андрій Витрикуш.

 Швидкість та якість реагування спеціалістів аварійно-диспетчерської служби в екстрених ситуаціях залежить від рівня їх професійної майстерності. Тому працівники «Івано-Франківськгаз» постійно  удосконалюють свої фахові навички в реальних умовах: приймають участь в огляд-конкурсах АДС, а також у тренувальних навчаннях з іншими службами екстреного реагування. Так, протягом цього року було відпрацьовано  19  тренувальних занять в умовах наближених до реальних.

Якість роботи спеціалістів АДС залежить також і від оснащення транспорту. Весь автопарк АДС, а це 32 спецавтомобілі, оснащено GPS-моніторингом, що дозволило скоротити час приїзду АДС до місця виклику.