Контакт-центр (0342) 591-104
 
Контакт-центр (0342) 591-104

Новини

06.03.2018 / 12:58

В 2017 році аварійники «Івано-Франківськгазу» опрацювали майже 25 тис. заявок

Впродовж 2017 року на адресу аварійно-диспетчерської служби ПАТ «Івано-Франківськгаз» надійшло 24,5 тис. викликів різного рівня небезпеки. У порівнянні з 2016 р. це на 6,8 тис. викликів менше. В середньому за добу екстрена служба відпрацьовує від 60 до 170 заявок, залежно від пори року.
При виникненні аварійної ситуації, бригада АДС прибуває на аварійний об'єкт в гранично короткий строк При виникненні аварійної ситуації, бригада АДС прибуває на аварійний об'єкт в гранично короткий строк ФОТО: ПАТ "Івано-Франківськгаз"

Більшість викликів – близько 77 % - пов’язані з витоком газу. Решта - з механічними пошкодженнями та несправністю газових приладів і обладнання. Екстрена служба на виклик, пов'язаний з витоком газу, приїжджає не пізніше ніж за 40 хвилин.

«Швидкість та якість реагування спеціалістів аварійно-диспетчерської служби в екстрених ситуаціях залежить від рівня їх професійної майстерності. Тому наші працівники постійно удосконалюють свої фахові навички в реальних умовах: приймають участь в огляд-конкурсах АДС, регіональних конкурсах професійної майстерності, а також у тренувальних навчаннях з іншими службами екстреного реагування. Так, протягом минулого року було відпрацьовано 26 імітованих надзвичайних ситуацій, в умовах наближених до реальних», – розповідає головний інженер ПАТ «Івано-Франківськгаз» Андрій Витрикуш.

Наразі головною проблемою аварійно-диспетчерської служби, відзначають в «Івано-Франківськгазі», залишається замортизованість транспорту. Більша половина спецавтомобілів потребує заміни. Однак коштів на це у тарифі не передбачено. В той же час, заміна застарілого транспорту дозволила прискорити час реагування на виклики споживачів.

Якість роботи спеціалістів АДС залежить також і від оснащення транспорту. Весь автопарк АДС, а це 32 спецавтомобілі, оснащено GPS-моніторингом, що дозволило скоротити час приїзду АДС до місця виклику.

Як свідчить статистика, найбільше викликів надходить в холодну пору. До прикладу, якщо в літній період надходить близько 11 тис. заявок, то взимку їх кількість збільшується і становить майже 14 тис. заявок. 

Це зумовлено впливом температури навколишнього середовища на елементи систем газопостачання, самовільним встановленням споживачами газових приладів для обігріву приміщень, втручанням в конструкцію системи газопостачання та газових приладів, а також їх неналежний технічний стан.