Контакт-центр (0342) 591-104
 
Контакт-центр (0342) 591-104

Новини

18.06.2019 / 10:56

У Долині для споживачів газу відкрито сучасний центр обслуговування клієнтів

АТ «Івано-Франківськгаз» відкрив четвертий центр обслуговування клієнтів. Відтепер 24 тис. мешканців Долинщини зможуть швидко, якісно та комфортно отримувати весь спектр послуг: починаючи від консультацій по особовому рахунку, закінчуючи оформленням документів на підключення до газової мережі.
24 тис. мешканців Долинщини зможуть швидко, якісно та комфортно отримувати весь спектр послуг 24 тис. мешканців Долинщини зможуть швидко, якісно та комфортно отримувати весь спектр послуг ФОТО: АТ "Івано-Франківськгаз"

Відкриття ЦОК у Долині є черговим етапом реалізації комплексної програми «Івано-Франківськгазу» з розвитку клієнтського сервісу. Наразі такі центри успішно працюють в Івано-Франківську, Калуші та Коломиї.

Першим споживачів зустрічає адміністратор зони ресепшн. Він надає консультації із загальних питань та допомагає провести оплату через платіжний термінал. Додатково обслуговують споживачів троє кваліфікованих операторів. Приділена увага і зручному зонуванню приміщення ЦОК: в залі встановлені дивани, кулер з водою, є wi-fi.

«Щоб спростити зв'язок наших клієнтів з газовою компанією, ми щороку відкриваємо сучасні ЦОКи та впроваджуємо онлайн-сервіси. Вони допомагають користувачам природного газу швидко і якісно вирішувати усі газові питання. Окрім того, для зручності клієнтів Івано-Франківщиною курсує мобільний ЦОК. І це єдиний в Україні мобільний центр з надання комунальних послуг», – розповідає начальник управління клієнтського сервісу АТ «Івано-Франківськгаз» Юрій Колодій.

До кінця року «Івано-Франківськгаз» планує відкрити ще 2 сучасних Центри обслуговування клієнтів – у Надвірній та Снятині.