Контакт-центр (0342) 591-104
 
Контакт-центр (0342) 591-104

Новини

25.01.2016 / 10:41

Контакт-центр опрацював близько 65 тис. звернень у 2015 році

З серпня по грудень 2015 року в Контакт-центр звернулися близько 65 тисяч споживачів. З них 92% – в телефонному режимі, решта – в електронному, в тому числі і через Особистий кабінет.
Послугами Контакт-центру можуть скористатися усі споживачі Івано-Франківської області Послугами Контакт-центру можуть скористатися усі споживачі Івано-Франківської області ФОТО: 104.ua

Нагадаємо, послугами Контакт-центру можуть скористатися усі споживачі Івано-Франківської області. 

Повідомити фактичні показання лічильника, проконсультуватися щодо тарифів, поставити запитання про порядок оплати за надані послуги, дізнатись стан свого особового рахунку, залишити заявку оператору на виклик майстра, контролера та отримати консультації з питань пільг, субсидій, переоформлення документів, ремонту обладнання і багато іншого можна за тел. 0342 76 63 04, написавши листа на електронну адресу contact@if.104.ua  або через Особистий кабінет.

Як правило, споживачі телефонують для повідомлення фактичних показань лічильника.  Пік звернень припадає на кінець місяця. У такі дні телефонні лінії контакт-центру бувають перевантажені, що створює певні незручності для клієнтів. Тому ПАТ «Івано-Франківськгаз» створило додаткову можливість для подачі показань лічильників за допомогою сервісу «Особистий кабінет» на сайті 104.ua

Письмові звернення найчастіше стосуються нарахувань та призначень субсидій. Так, за нецілих два місяці функціонування Особистого кабінету (з 5 листопада минулого року), на адресу Контак-центру надійшло 1000 повідомлень.