Контакт-центр (0342) 591-104
 
Контакт-центр (0342) 591-104

Новини

21.04.2016 / 08:27

Контакт-центр «Івано-Франківськгазу» за І квартал 2016 року опрацював 64 тисячі звернень

У зв’язку із змінами на законодавстві ринку природного газу , зміною норм споживання газу, а також необхідністю подачі показань лічильника, кількість звернень клієнтів до фахівців контакт-центру у 2016 році значно зросла. Так, за перший квартал оператори центру компанії прийняли від клієнтів більше 63 тис дзвінків та опрацювали 623 звернень, переданих через «Особистий кабінет».
Послугами Контакт-центру можуть скористатися усі споживачі Івано-Франківської області Послугами Контакт-центру можуть скористатися усі споживачі Івано-Франківської області ФОТО: 104.ua

Фахівці контакт-центру ПАТ «Івано-Франківськгаз» опрацьовують дзвінки та звернення з усієї області, а це понад 400 тисяч споживачів.

«Майже половина звернень – це подання показань  лічильників - 48%. Так, за 3 місяці цього року оператори контакт-центру прийняли  понад 54 тисячі показань. На другому місці - звірка стану особового рахунку», – розповідає начальник клієнтського сервісу ПАТ «Івано-Франківськгаз» Олександр Мандрик.

Подати показання через контакт-центр можна не очікуючи відповіді оператора -  за допомогою автовідповідача (голосового меню IVR). Системи IVR (інтерактивної мовної взаємодії) також  дозволяє обробити вхідні дзвінки в автоматичному режимі та надає інформацію щодо розповсюджених питань. Тож тепер, щоб дізнатися вартість газу, норми споживання чи іншу актуальну інформації можна цілодобово, без вихідних та святкових днів.

Варто зазначити, що у пікові дні, з 1 по 5 число кожного місяця, значно зростає кількість звернень споживачів з показаннями лічильника. Тому не варто забувати про можливість передачі цих показань не лише через контакт-центр, а й  іншими способами - через «Особистий кабінет» на сайті 104.ua та електронною поштою contact@if.104.ua, а також за допомогою SMS на номер 7104.

Довідка: Телефон контакт-центру: (0342) 591-104. Оператори  центру обслуговування клієнтів працюють з 8.00 до 20:00 год., без вихідних та святкових днів. Дзвінки з усіх стаціонарних телефонів оплачуються згідно з міськими і міжміськими тарифами, дзвінки з мобільного, відповідно до тарифів вашого оператора мобільного зв'язку.