Контакт-центр (0342) 591-104
 
Контакт-центр (0342) 591-104

До уваги клієнтів

29.02.2016 / 16:40

ПАТ «Івано-Франківськгаз» просить на 1 число проінформувати про фактичні обсяги використання газу

Щоб нарахування за газ відповідало фактичним показанням лічильника, споживачу необхідно щомісяця станом на перше число місяця знімати показання свого приладу обліку та передавати дані до газового господарства. У такий спосіб споживач може бути впевненим, що сплачує саме за той обсяг газу, який використав. Зняття показань приладів обліку проводиться споживачем самостійно.
Передача показань через онлан-сервіси Передача показань через онлан-сервіси ФОТО: ПАТ "Івано-Франківськгаз"

Нарахування вартості спожитого газу по особовому рахунку споживача здійснюється за повний календарний місяць. До прикладу, якщо показання лічильника газу зафіксовані станом на 20 число, то такому споживачу нарахування за послуги з газопостачання проводиться на підставі планових платежів. В цьому випадку до спожитої кількості газу станом на 20 число,  додається прогнозоване використання газу споживачем до кінця місяця.

Тому, щоб уникнути непорозумінь при нарахуванні за газ, фахівці газового господарства рекомендують споживачам фіксувати показання лічильника станом на 1 число і подавати фактичні дані про спожитий природний газ до газового господарства.

Передати показання приладу обліку можна любим зручним для споживача способом:

  • Через Особистий кабінет, зареєструвавшись на сайтіhttp://104.ua.
  • За допомогою Контакт-центру за тел. 0342 591 104, 0342 766 304 або е-mail:contact@if.104.ua(Контакт-центр працює з 8:00 до 20:00 год. без вихідних  та святкових днів, а також без обідньої перерви).
  • Зателефонувавши до абонентсьго відділу свого районного відділення/УЕГГ.

    Показання приладів обліку від споживачів прийматимуться до 5 числа місяця, наступного за звітним.

    Також нагадуємо, що через Контакт-центр в телефонному режимі або елетронну пошту можна отримати консультації щодо тарифів,  поставити запитання про порядок оплати за надані послуги, дізнатись стан свого особового рахунку, а також проконсультуватися з питань отримання  субсидії чи пільги і багато іншого. Окрім того, консультації та роз’яснення можна отримати відправивши листа безпосередньо з Особистого кабінету.